torsdag 22 november 2007

Nu är kursen slut för den här gången


I dag bjuder jag på ett litet smakprov på mina och mina elevers alster från tvåändsstickningskursen. Imorgon kommer lite mer detaljerade bilder på mina egna stickningar, nu är jag trött och halsen är hes. Men roligt har det varit och som vanligt har jag lärt mig lika mycket som mina kursdeltagare och jag hoppas att jag blir en bättre kursledare för varje gång. Kul har det varit som sagt.
Nu ska jag sticka ett par tröstande varv på min candle flame sen är det sängen som gäller, den gamla smala obekväma sängen för inte har vi fått någon ny inte. Men imorgon så kanske....

2 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Du kanske skulle ha en distanskurs över nätet , då spar du ju på halsen också.
Krya på dej nu,Eva

Anonym sa...

Åååh vilka superduktiga kursdeltagare du haft...
Väldigt fina saker.
Det är ju riktigt superkul med tvåänds fast jag bara repar upp och har mej men nästa vecka ja då blir det fart :)