måndag 10 november 2014

Kom igång med en koft knit-a-long!

Det har varit ganska tyst och obloggat här den senaste tiden och det beror inte enbart på en mörk och blöt november utan vettigt fotoljus det beror även på att det mesta jag stickat har varit hemligt.
Men idag kan jag med stolthet och glädje avslöja en av hemligheterna.
I samarbete med stickamera kommer jag under november, december och januari hålla i en liten brevkurs i form av en knit-a-long i konsten att sticka en uppifrån och ner kofta som verkligen passar. Jag har det senaste året fått många mejl och kommentarer från läsare som vill veta hur jag gör när jag stickar mina uppifrån och ner koftor och nu ska jag under åtta veckor dela med mig av mina tips och trix. Gå in på stickamera och läs mer om knit-a-longen, hur man anmäler sig och deltar. Det ska fortfarnde trixas lite med tekniken men jag hoppas och tror att det här kommer att bli så bra.

5 kommentarer:

Linda Johansson sa...

Gokväll!
Åh, jag vill jättegärna vara med men har ingen blogg ��. Är detta en omöjlig kombination?
Hälsningar Linda

Annette sa...

Har du flera ställen man kan anmäla sig på har gjort ett på ett annat ställe.Vill ju gärna vara med så jag gjör ett här också.
Annette
stromstadlivblogspot.com

Anonym sa...

Hallå
Låter jättespännande, men precis som Linda har inte heller jag någon blogg. Om du hittar nån lösning på detta, vill jag gärna vara med!!!!!!
Din ständiga följeslagare Mia

Vargen sa...

Är anmäld och ser fram emot detta supermycket :) Ska bli väldigt intressant!

Tant Mittiprick sa...

Har anmält mig och såg fram emot detta men ibland händer saker i livet men inte kan styra. Lycka till alla så får jag sticka en kofta en annan gång