torsdag 28 augusti 2008

Fulmonster

Tor. Tor är en hård kille, när Tor går förbi blir de andra monstren lite rädda för man vet ju aldrig vad en sån som Tor kan ta sig till. Dessutom luktar han lite illa. Men Tor vill bara bli älskad för den han är.
Vi gör Fulmonster med niorna på jobbet. Här är mitt eget fulmonster. Jag har inte riktigt kommit ikapp med livet än känns det som, jag är så trött när jag kommer hem från jobbet. Men det kan ju ha med den obligatoriska skolstartsförkylningen att göra också.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar! Du har på något sätt lyckas skapa hur jag ofta känner mig innuti!

Krya på dig.

Nettan sa...

Tor ser farlig ut. Sticka bort förkyldningen =0)

Heldri sa...

Stört-skön kille den där Tor!

Om jag nån dag får barn kommer det nog finnas alldeles för många monstergosedjur i vagnen;Cthulu, Lenore, faceless nightgaunts mfl. Stackars tanter som då vågar sig på att försöka ta sig ett titt på knodden.

Anonym sa...

Vad härligt pyssel helt enkelt.
Gillar Tor väldans mycket måste jag säga.

Fru Tattoo sa...

Hej svejs!
Jag har skaffat mig ett obetalt extrajobb. Jag bloggar nämligen numera på Tidningen Hennes hemsida och låter Den Tatuerade Mamman vila under tiden.
Jag skulle uppskatta många besökare på min nya sida, så att chefen ser att jag finns och kanske erbjuder mig att skriva krönikor eller nåt.
NU skriver jag alltså under mitt egna "flashiga" namn i några månader, så klicka dig dit. Välkommen att fortsätta läsa min blogg på den nya sidan

Fru Tattoo sa...

Ps. Jag har en snart 10 årig son som heter Tor