söndag 28 juni 2009

Dödergök goes Panda på den där freds och kärleks-festivalen

































Jag är så lycklig! Trött och varm och öm i fötterna men genomlycklig. Jag säger bara Håkan Håkan Håkan. Men allt var bra och fint igår. Att vara nykter på festival är det bästa man kan göra, att låta sig berusas och uppfyllas av musiken. Det finns så mycket kärlek i mitt hjärta just nu. Mycket kärlek går ut till popflickan, du är fin ska du veta!
Bilderna går att klicka upp som vanligt, klänningen är ny efter somma egna mönster som Morrissey-klänningen men den här har mindre vidd och större prickar.



8 kommentarer:

Ulrika sa...

Men så fin du är!!

Mannen ser slirig ut. *fniss*

Dödergök sa...

Ulrika! Å tack! Mannen är bara varm, spiknykter jag lovar(han körde hem sen på natten.)

Humlan sa...

Du verkar ha en prickig sommar... fast dina somrar är kanske alltid prickiga.
Dom är fina, dina prickiga klänningar, jag skulle gärna ha en sådan jag också.

Ulrika sa...

Jo då, jag tror dig. Det vara bara en himla rolig min. =)

Kristina sa...

Man kan aldrig få för mycket prickar! prickar och ränder, det är favoriter på sikt. Man tröttnar egentligen aldrig. Sådana prickar som du har på svarta klänningen var det vi kallade "polka-dots" när jag var barn/ung.

Eva-Lena den tatuerade mamman sa...

Vad spejsigt att du kände igen mig på festivalen!!! Det var en annan som skrev på Facebook att hon sett mig också. Hade varit kul om du kom fram och sa "Hej, jag är dödergök" Ha ha ha. Jag gillar också att vara nykter på festivaler, fast det var extra speciellt att gå där med min dotter. Hon blev riktigt kär i sångaren i Sugerplum fary och dansade glatt till Winnerbäck. Fast när jag skjutsat hem henne så blev jag så trött så jag missade Hellström, jag har väl inte riktigt varit ett fan av honom men han har ju catchig musik och får alltid bra recensioner.

Dödergök sa...

Humlan! Den här sommaren är nog lite extra prickig och inte är det slut på det prickiga än, det kommer mera! :)

Ulrika! Haha Jo det var därför jag la ut bilden han ser helt borta ut! :)

Kristina! Ja jag tänker nog också på dem som polka dots. jag håller med dig, prickar och ränder är saker att bli glad över och det håller i alla lägen. Klassiskt men aldrig tråkigt.

Eva-Lena! Då vet jag det till nästa gång, jag går fram och hälsar!
Mannen och jag tyckte nog att Slagsmålsklubben var allra roligast men Moneybrother och Håkan var bäst! :)

Sara Tristan sa...

Om jag inte sa det när vi träffades, så var du verkligen jätte fin!

Kan inte vi fika snart?
puss!