söndag 3 april 2011

En glad gök

Det var så fint igår, stämningen var den rätta, sälskapet var det bästa och Håkan var som alltid magisk. Snyggare än på mycket länge också. En annan mycket överraskande och så rolig sak var att jag träffade min fina fröken Ingrid från min slöjdutbildning. Hon brukar tydligen läsa min blogg (Hej Ingrid om du läser det här!), tänk vad världen är märklig ändå. Idag är det en seg mjukisbyxdag, min förkylning vill inte släppa och jag och mannen har setat i sängen och tittat på House. En skogspromenad och att par stickade varv har det också blivit, inte alls dumt det heller när allt kommer omkring.

2 kommentarer:

Iréne JB sa...

Med tanke på det väder som är här ute just nu så låter det inte helt fel. Lite avundsjuk på att du var på Håkn igår är jag allt också :)

Sillen stickar sa...

Håller med, H är fantastisk på alla sättåvis. Jag och Herr H går till samma frisör.
Krya på dig!
/S