lördag 5 september 2009

Hjälp en gök, få en present!

Jaha halva Ishbel avmaskad, vad händer? Jo garnet tog slut. Snopet som vanligt.

Därför sänder jag nu ut ett SOS i bloggvärden. Är det någon vänlig själ där ute som har ca 5 - 10g Colinette Jitterbug i färgen Wasabi squeeze?

I såna fall tänkte jag mig ett litet byte, jag får din rest och du får en liten stickrelaterad present av mig? Vad säger du? Låter det som en bra idé? Maila mig då i såna fall. Mailadressen står här till höger.



Visst är den tjusig iaf, min icke helt avmaskade Ishbel?


5 kommentarer:

Call design sa...

Önskar att jag hade garnet hemma och kunde hjälpa dig! Men tyvärr inte! Hoppas det finns någon i cyberrymden som kan hjälpa dig, för sjalen är underbart vacker!

Janette Millbom sa...

Är det mig du ropar på? :-D Jag köpte ju lite förmycket till mina strumpor.... maila mig på fishbonette at gmail dot com

Eva i Halmstad sa...

Önskar att jag kunde hjälpa dej men tyvärr.
Men ha en go helg på dej.
Eva.

Ida sa...

Jag kan tyvärr inte hjälpa till heller, men däremot tänkte jag fråga om det går bra att jag länkar till din blogg från min (nystartade). Det ser ut att vara ett fint garn iaf, gillar färgen! :)

Dödergök sa...

Call design! Det ser ut som att det har löst sig med garn. Så snart kanske den dyker upp som FO här på bloggen.


Janette! Du är guld, jag har mailat dig!

Eva! Tack det samma!

Ida! Självklart får du länka till min blogg, det är bara roligt!