fredag 6 april 2012

Färgglad



Idag har jag gjort någonting som jag alltid drar mig för in i det längsta, jag har färgat håret! Den här gången blev det både slingor och henna och det blev jätterött och fint. Nu fattas bara en klippning men min frisör är på långtidsvistelse i Tyskland så jag har lite ångest inför det. Men det är väl bara att ta tjuren vid hornen och beställa en tid fast det bär emot när samma person har klippt mig i över tre år.

Och nej, cherry är inte min färg på läppglans ser jag.

6 kommentarer:

Iréne JB sa...

Fin färg på håret! Nu blev jag sugen på att göra något åt mitt råttfärgade.
Ha en bra påskhelg.

Anonym sa...

Dumheter läppglanset e jätte fint // jenny-Ann

maria carlander sa...

Sjuhuhukt fin tröja! Är den ny? Är den gammal? Är den lika skön som den ser ut?

Dödergök sa...

Iréne JB! Tack så mycket! Hoppas att du får det fint du med!

Jenny-Ann! Tack! :) Men jag trivs nog bättre i rosa eller knallrött.

fröken C! Det är min mycket gamla favorittröja som alltid åker fram så här års. Jag stickade den för över tio år sen i 3-trådigt ullgarn och jag har använt den så mycket att garnet som jag sydde ihop den med har börjat gå sönder. Älskar mosstickning!

Liljekonvaljemö sa...

Känner igen det där med att dra sig för att färga håret. Det är ju så omständligt, men fint blir det när det är klart och ditt hår blev ruskigt fint. Får mig att nästan vilja ta tag i mitt egna.

Maria sa...

Så snyggt!