fredag 20 februari 2009

Skyll dig själv - inget händer här

Istället för musik, förvirring.


Eller nja, det är ju inte sant, både musik och förvirring idag. Känn ingen sorg för mig Göteborg ( ha ha litet hånskratt för alla invigda) på alldeles lagomt för hög volym (tack kära Annika för din lätta hörselskada) och en enda alldeles perfekt rättvisemärkt rom & cola.
Imorgon spelar Håkan i Västerås, det gör inte jag.

Eva, Eva du måste börja leeeeeva......

Ikväll ska jag lägga alla måsten åt sidan jag ska lägga upp en ny förbjuden stickning och titta på meningslös tv och äta räkor och kanske dricka en perfekt rom & cola till och förhoppningsvis vakna till en något bättre dag.


Jag var bara inte gjord för dessa dar och dessa dar var inte gjorda för mig..............

Det finns en liten tjej där ute i den riktiga världen som jag tycker väldigt mycket om, hon läser inte det här men jag hoppas att hon vet att jag tänker på henne. Att vara 15 är ibland jobbigare än allting annat. Tro mig för jag minns allt.



6 kommentarer:

Anonym sa...

Åå, rom & cola var det längesen jag drack. Drick en för mig, va? =)

Att vara 15 ja... det är inte lätt. Det är nåt av det svåraste man gör i livet.

Jag är otroligt glad att jag är 37, på det 38:e.

Ha en riktigt skön fredagskväll!

Stickfantomen sa...

Bra rubrik tjejen. Inget händer heller de dagar då man inte existerar längre och de kommer att bli otroligt många - eller inga alls - så jag menar va du nöjd med dagarna du får de kommer aldrig åter, och tur är väl det ibland - om de nu inte riktigt känns gjorda för dig,
säger jag som en Smilkatt. Ha det så gott de bara går.

~●Helena Pettersson●~ sa...

Hm... Det blev nåt fel när jag försökte skicka en kommentar, så jag provar igen.

Mm, 15 ja.. Glad att det är över..
Har du fått mailet jag har skickat..?

~●Helena Pettersson●~ sa...

Tänkte bara tacka för att du svarade på mailet, och tala om att jag skrev ett litet mail igen tillbaka. Ifall du inte kollar mailen varje dag. :) Tack igen!

Linda sa...

Du skriver så rakt på och så ärligt. Gillar det. Du har fått en utmärkelse av mig.

Dödergök sa...

Ulrika! Det blev bara en enda perfekt rom & cola och det känndes som att det behövdes igår.
Jag avundas ingen 15-åring, det var absolut den jobbigaste tiden i mitt liv. (Det var inte så kul att vara 17 heller....)