måndag 20 februari 2012

I morse såg jag ut så här




Förra våren när jag kände mig sliten och trött utmanade jag mig själv med ett litet fotoprojekt. Jag tog en bild på mig själv (eller två) varje morgon i fint smink och fina kläder och baske mig tror jag att det fungerade. Jag blev nog iaf lite piggare och gladare. Kanske är det dags att ta tag i det där igen för det är ju mycket roligare att gå till jobbet så här än som ett glåmigt träsktroll.


För övrigt kan jag meddela att jag längtar som en tok efter lite sportlov och sol på näsan, en fruktsallad och en riktigt bra bok.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske Siri Hustvedts senaste Sommaren utan män, magiskt bra!Jag behöver ett stickmönster för en med stora bröst 85 DD, vet du något bra? Hälsar forna Eldstickan

Ulrika sa...

Och du är så FIN!

Här tas inga morgonbilder för tillfället, haha. Jag är som en zombie. :)

Snygging sa...

Fiiin, Gillar hårfärgen skarpt!

Rut och Signe sa...

Men vilket bra tips! Ska prova det själv och se om jag blir lite piggare. Har en tröttperiod för tillfället och den ska jag ur så snabbt som möjligt.

Kram Marie

Camilla sa...

Vilken fin hårfärg du har!

Halldóra sa...

Bra idé! Fast då får jag nog stiga upp lite tidigare på morgnarna... för att piffa till mig (Lite i alla fall!)... :-)

Och ja, lov, sol, fruktsallad och en bra bok låter ju jättebra.

Annica Svarvar sa...

Gillar idén. Ibland får man verkligen ta i med sej själv för att komma ur glåm-träsket och den här grejen tror jag på för min egen del. Ska prövas.
Tack för tipset och hoppas den fina vintersolen fått lysa på dej så det blivit soligare i sinnet nu :)