fredag 31 augusti 2012

Veckan som gått

I bilder då rå. Orkar inte med så många ord idag.

5 kommentarer:

nitsirk sa...

Du är vacker som en dag :D

heidi sa...

bortsett från att du ser en aning trött ut på ett par av bilderna är du vacker som alltid.

en bra vecka av bilderna att döma:)

annas alster sa...

Vad fin du är i håret!

mormor sa...

Ja, nu är skolorna igång. Och eftersom jag har ett par lärare i familjen så vet jag att det tar på krafterna.

Du får göra som min syster sa till mig, när jag var ledsen en dag, för att bördan med sjuka föräldrar blev för tung ett tag...:- Du måste förhärda dig!
Vill vi det? Sluta bry oss?
Nä!
Kram Monika

Dödergök sa...

Tack! Vilka fina kommentarer! Vad gulliga ni är. Visst är det lite segt att komma upp vissa mornar men jag tycker ändå att det går bra att komma in i vardagsrutinerna igen. Kram!