måndag 25 juni 2007

Fyra vita nystan Lanett

Sockan är upprepad och stickad igen, nu är bara raka spåret fram till tån kvar.
Mönstret är roligt och så snyggt. Nu skulle jag bara ha haft ett par snygga Gudrun Sjödén skor att ha till dem också när höstvindarna börjar vina. Fast det känns som att det är ganska långt till höstvindar idag. Det är så läskigt varmt här inne.

Jag har handlat garn idag i den lokala garnaffären, det är alltid lika spännande. Idag köpte jag fyra vita nystan Lanett till min bytessjal, roligare än så blir det tyvärr inte i min lilla stad. Men sjalen blir nog riktigt mjuk och gosig och det känns asbra att ha garnet hemma så att det bara är att sätta igång när andan faller på. Men imorgon är det Dolly Parton och jag igen, jag är så ledsen över att jag inte har någon kamera hemma för det kan nog bli riktigt galet imorgon. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det här med Dolly - kan du inte berätta vad du menar ?
Blir ju väldigt nyfiken..