söndag 7 september 2008

Fågelsång



Tack för alla utmärkelser, fina mail och gulliga kommentarer som ramlat in den sista tiden. Ni är urgulliga allihop!

Jag tänker inte skicka vidare några utmärkelser, det är för jobbigt att välja ut några favoritbloggar, istället tänker jag skärpa till mig och uppdatera min länklista här nere till höger.

Dessutom tänker jag bjuda mina läsare på en liten klassisk blogg"tävling", dvs utlottning, men mer om den lite senare. :)

Nu ska jag återgå till mina tvåändsstickade fågelstrumpor, vad kan man annars göra en söndag när det regnar och skolstartsförkylningen inte vill ge med sig och det är inget roligt på tv.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh så fina! /Sofia

Nettan sa...

Åh, vilka fina fågelstrumpor. jag önskar jag kunde sticka så fint. Får nog gå en liten kurs tror jag.

PetraO sa...

Toppenfina sockor!

miastick sa...

Å vad fina!
Ikväll är det ju "Ashes to ashes", veckans tv-höjdpunkt.

Tvärslå sa...

-OJJ vilka superfina sockar !!
8~0

Anonym sa...

Oj... de där blir ju HELT underbara!!! Nu blir man ju grön av avund, minst sagt... vilket härligt mönster!!!
Må så grankott... ngn som dreglar vidare över den bilden, ja... bilderna... ... ...

Linda sa...

Galet söta små fåglar!

emma sa...

- nej men ååh! jag har försökt hålla mig ifrån tvåändsstickning, tror det är risk att fastna, men då och då blir man ju klart frestad... :P

Anonym sa...

Fina fåglar:)

med nål och tråd sa...

Ja jisses, kan bara hålla med de andra. Kanonfina. Min mönsterstickning blir aldrig så där jämn och fin. Djup suck.

handarbetaren sa...

Det är en ära att få vara med på din"BLOGGAR JAG GILLAR" since you are the queen of stickbloggs enligt mig liksom <3
och de där tvåändsstickade fågelsockorna kan vara det finaste jag sett.

Emmas dagar sa...

Så snygga!

Maria sa...

Du är verkligen drottningen av sock-stickning. Och all övrig stickning för den delen! Haha! Du inspirerar massor och allt man vill göra är att lära, lära, lära. Vill också kunna sticka mer roliga saker.
Har förressten länkat din blogg idag. Dina muddar. Kan ju vara snällt att tala om. *s*

Dödergök sa...

Men Hörrni vad gulliga ni är, jag blir ju alldels rörd av era kommentarer. Tack!

LenaL sa...

Ett sånt urläckert mönster!!! Du är verkligen fantastisk, önskar jag hade åtminstone hälften av ditt kunnande!

fale artut sa...

Oj, så fina sockar!
Du är bra på att inspirera,mycket bra egenskap!