torsdag 15 februari 2007

Att sticka sig frisk

Jag är fortfarande sjuk och gnällig. Charlie väckte mig före sju i morse och sen dess har jag varit vaken, helt i onödan. Min plan var ju att försöka sova bort den här förkylningen. Eftersom det inte funkade gick jag över till plan B, att sticka mig frisk. Jag kan väl inte direkt påstå att jag lyckats med det heller men snart har mannen två par nya raggsockor, alltid något. Men imorgon måste jag jobba, feber eller ej så det blir till att gå och lägga sig efter Medium ikväll. Hellst skulle jag vilja gå och lägga mig nu men jag har en känsla av att det inte skulle vara så lyckat. Jag får försöka hålla mig vaken en stund till, kanske med lite raggsocksstickning till...hum...

Föresten; Tack för soppan Å! Den var en perfekt lunch till en sjukling.

Inga kommentarer: