tisdag 13 februari 2007

En vikaries klagosång

Jag är så trött, har jobbat igår och idag och jag ska göra det imorgon också.
Det är det svåra med att vicka, att man aldrig hinner vänja sig riktigt utan man blir så trött och sen när allt börjar flyta på då är det dags att dra vidare till nästa arbetsplats och nästa klass och börja om från början igen.
Jag tycker verkligen om mitt jobb, var det nu än råkar befinna sig någonstans och jag är glad över att jag får jobba med det som jag älskar. Men som sagt, jag är så trött.

Tråkigt att jag inte hinner sticka så mycket som jag brukar också. Jag har repat upp mammas kofta och börjat om iaf, lite mjuk rosa mohair kan göra under för själen minsann. Varm choklad och nybakat bröd lika så. Nej nu ska jag softa lite med min man innan det är dags att sova, over and out!

Inga kommentarer: