onsdag 17 mars 2010

Mellanmål







15 kommentarer:

terras hantverk sa...

Fina hantverk du gör!

~●Helena Pettersson●~ sa...

Gillar din fruktkorg. :)

Annelie sa...

Jag älskar dina vantar! De är så himla fina.

Manduzana stickar sa...

Du gör så fina vantar!

Sandra sa...

Hej!
Dina vantar är superfina! Är det eget mönster eller kan man hitta det på nätet? Vad använder du för garn?
Ha en trevlig kväll!

Sandra

Det växer sa...

Vilka vackra vantar! Och de där med dödskallar är supertuffa!

JoyfulKnitting sa...

Du har något att hämta på min blogg =)

Kristina sa...

Vilken fin fruktkorg! Att du gör de mest underbara vantar visste jag redan!

Anna-Karin sa...

hej du har en award att hämta hos mig :-)
Mina krumelur sockor är snart klara de ligger i korgen och väntar på att jag ska ta med dem ut på isen i solen tillhelgen så de får bli klara snart
/ vårkram

Viffla sa...

Vantarna gillas starkt!

Sanna sa...

Hej!

Du har lite solsken att hämta inne hos mig

MalinSj sa...

Fantastiska vantar. Du är duktig på tvåändstickat. Önskar att jag kunde. Ha de bra //MalinSj

Ulrika sa...

ååå, jag vill jag vill! :-)

Dödergök sa...

terras hantverk! Tack så mycket!

HELENA-RUTAN! Tack! Gillar den också skarpt, den funkar bra som brödkorg också.

Annelie! Tack, vad glad jag blir, mönster kommer.

Manduzana stickar! Tack!

Sandra! Det är ett eget mönster och så fort det är klart ska jag lägga ut det på bloggen. Det rosa är handfärgat z-tvinnat från Sannsticks och kontrastfärgen är sektionsfärgat 2-trådigt från Ullcentrum.

TokTova! Tack så mycket!

JoyfulKnitting! Tack för utmärkelsen! :)

Kristina! Tack! Korgen virkade jag för ett bra tag sen men jag hade glömt bort den.

En tappad maska! Kul att du stickar mina strumpor! :)

Viffla! Vad kul, tack!

Sanna! Tack så mycket för solskenet!

Malin Sj! Tack! Jag blir jätteglad av alla fina kommentarer.

Ulrika! Men det fixar vi serru!

Boel sa...

Åh så inspirerande bilder, ser riktigt tjusigt och smaskigt ut. Jättefint med citrusarna i den vita korgen!
/Boel
(f.d. "lillstrumpa", din första hemlisvän :-)