söndag 18 mars 2007

Björkris

Ett steg framåt och två steg bak. Jag gjorde klart två saker ikväll och började på en ny oavslutad. Ha ha. Jag har sytt i foder på en stickad väska i jute som jag stickade klart före jul, jag är mäkta stolt.(Foto kommer imorrn, jag får inte till något bra i detta mörker.) När jag var ute med hundarna på eftermiddagen såg jag så fint björkris att jag bara fick lov att ta hem lite. Resultatet synns på bilden. Jag vävde en liten utsmyckning till våran ytterdörr i jute, läderremsor och björkris. Jättekul, det var länge sen som jag var så igång. Hoppas att det håller i sig för jag har många saker som skulle behöva bli klara... Och det finns ju alltid något nytt som lockar.

Jag tror för övrigt att mitt tidigare visade broderi ska bli en kudde med röda tofsar i hörnen, tyvärr har min symaskin bestämt sig för att dö men jag hoppas att mannen kan ge den lite hjärt-lung-räddning imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er kreativ! Iøverigt er jeg vild med dit røde broderi!KH Miri