söndag 20 juli 2008

Hallonkaka och valpträff


Igår hade vi en liten spontan och hastig valpträff, synd nog kunde inte Alice och hennes familj komma men det var supermysigt att träffa Alfons igen och se vilken stor och söt kille kan blivit.
En ny bild på lillkillen finns i gökungebloggen och fler kommer att publiceras där imorgon.
Kanske åker jag på en liten spartansk semester imorgon, jag följer kanske med mannen till jobbet i en vecka, vi får se hur det blir. Hur jag än gör har jag bestämt mig för att avsluta minst tre stickningar den kommande veckan och jag kan avslöja att jag redan är på god väg. Det har nämligen låssnat för mig på stickfronten. Det är det som är det possetiva med att ha många projekt på gång samtidigt, helt plötsligt står man där med en hel hög med färdiga objekt! :) Bildbevis kommer!

1 kommentar:

Anonym sa...

JAAA! Bort med sticktröttma och maskapati - Dödergöks blogg är ju den bästa inspirationen för andra med ovanstående sjukdom. Heja Dödergök!