torsdag 18 december 2008

Min frisör är ett geni!

Bara så att ni vet!

7 kommentarer:

Annela sa...

OK, då vet jag det.:)

maria carlander sa...

skiiitfin mössa också! får man en sån hos din frisör?

Clara sa...

Ja, mössan! Har jag missat att du bloggat om den? Om du inte skrivit om den måste du göra det snart, för jag vill också göra en sån!
Frisyren är också fin, såklart.

Anonym sa...

Läckert med gul mössa. Synd att inte gult klär mig för snyggt är det. /Klockarbarn

Samtal från min trädgård sa...

Jag tycker även att min är ett geni, antar att jag skulle hitta en annan annars. Men mössan är jättefin, väldigt rapp!

Linda sa...

Härlig mössa!

Dödergök sa...

Tack för alla kommentarer! :)
Tänk att gult har blivit en favoritfärg för mig, förut gick jag ju efter den gammla sanningen att gult är fult men nu har jag ändrat mig totalt.