tisdag 17 mars 2009

1 2 3 - LSD!








Socka i 2-trådigt ullgarn med krus.


16 kommentarer:

Froding sa...

Ja,vad skall man säga..wonderbar. Sitter själv och stickar på en halvvante från Berit Westmans häfte och inser att fotot på framsidan och beskrivningen inte går hand i hand,,

Marika sa...

Härligt!
Tvåändsstickning och glad färg, kan det bli bättre?

SF sa...

Jag kan förstå att man blir beroende. Så läckert!

Stickfantomen sa...

Mmmmm! Fint! Fast jag håller mig till stickningen och vägrar droga. Knäpp så det räcker långt redan innan.

fale artut sa...

Så snyggt!

Sunna sa...

Så otroligt duktig du är, kan du inte hålla kurs, bloggkurs? skulle så gärna vilja lära mig. Älskar färgen

Liljekonvaljemö sa...

wow vilken läcker färg!

maria carlander sa...

wiiih! jag har börjat gilla råsa på riktigt. Det har jag ALDRIG gjort förut. Men med denna min nya passion så är ju dessa to die for. Kan inte du bli min syster och sticka saker åt mig? eller i alla fall lära mig..?
:D

Kristina sa...

För mig är inte tvåändsstickning någon drog, men dina krus är helt bedårande vackra. Tekniken är bara hur snygg som helst.

stick i kanten sa...

Åh, hej å hå vilken läcker bild på tvåändsstickning. Blir riktigt inspirerad att "droga ner" mig i det jag med. Ingick som moment på stickkurs jag gick för några år sedan på HV men jag fastnade aldrig då för det och såg möjligheterna. Blir dock alltid väldigt fin och stadig form på grejerna. Får leta upp Z-tvinnade garnet jag förköpte mig på då och se om jag kommer ihåg hur man gjorde.

VirkStina sa...

Hej!Jag tycker du har en fin blogg, hoppas det är Ok om jag lägger till dig i min blogglista!
Ha det gott!

handarbetaren sa...

Uuuunderbart.

Susanne sa...

Wow så vackert!! Vilken inspiration du ger, tack för det!

Sanna T Sköld sa...

Läckra!!! Skall bara..... sedan skall det bli mer tvåändsstickat. Skall gå det på HV till hösten.

Karin Berg sa...

snygga!

Dödergök sa...

Hej på er alla! Vad kul att ni gillar tvåändsstickning för det blir mycket sånt nu ett tag.

Jag blir så glad av alla fina kommentarer, ni är mycket betydelsefulla ska ni veta.

Den som är sugen på att se mer tvåändsstickning ska genast besöka Mamma P!