tisdag 31 mars 2009

Sista dagen på resten av mitt liv eller nått

Idag var sista dagen på mitt skolvärdsjobb. Nu väntar nya ovissa äventyr i utbildningsvärlden. (Läs hemkunskap och slöjd resten av veckan.) Igår var jag arg och ledsen och mordisk, idag var jag också allt det där fast lite mindre. Jag kommer att sakna allt med jobbet men mest ungarna.

Det enda possetiva är att jag kanske får lite mer fritid, mer stickning och fler långpromenader med andra ord.

Jag fick fantastiska blommor av mina arbetskamrater, vill man göra mig riktigt glad är verkligen blommor det klockrenaste sättet. (Blink blink till mannen...)










6 kommentarer:

Annika sa...

En sån vacker bukett!

Tvärslå sa...

Åh vilken underbar bukett :)

Stickfantomen sa...

Ja de blommera vart du allt väl värd tjejen! Håll huvudet högt i fortsättningen också.
Sockorna är så snygga.

(googlar efter att virka på pärlor, har glömt hur man gjorde)

Anonym sa...

Åh va den där buketten luktar gott *sniffar* (Gillar Ginst).
Hoppas du hittar nya, trevliga äventyr på jobbfronten framöver! Kramis!

Susilull sa...

Härliga blommor, älskar tulpaner!
Tråkigt att ditt skolvärdsjobb tog slut, men det kanske dyker upp andra roligheter, man vet aldrig!
Det var ju skönt att den värsta mordlusten har lagt sig i allafall..
Lycka till i fortsättningen!

tant Maria sa...

Fantastiskt snygg bukett!!!