onsdag 23 september 2009

Du får gärna avsky mig om det gör mig tydlig igen

Hemma i soffan istället för ute på trevliga äventyr. Sjuk igen så klart. Riktigt j-la skit sjuk. Lyssnar på Kent och kan alla texter på något konstigt organiskt vis, som om de alltid varit en del av mig. Utan att jag ens behöver lyssna. Jag hatar dig du är.

Tröstar mig med de lyxigaste resterna i samlingen, orkar egentligen inte sticka men trotsar mig själv. Det finns ju så många idéer som vill ut, så många maskor som ropar på att bli stickade.

Tack för alla fina kommentarer förressten, och mail. Just nu är jag jättedålig på att svara, men när febern lagt sig kommer jag tillbaks med ökad styrka. Tills dess.
Puss!

15 kommentarer:

Paradiset Kaos sa...

Krya på dig!!!

Garntrollet sa...

Krya på dig och tack för din snälla kommentar om mina knöliga vantar :-)

Sofia sa...

Men kära nån, är du krasslig igen?! Stackare! *skickar över en mängd krya-på-dig-kramar*

Fosco sa...

Färgerna är helt fantastiskt komponerade!

Krya på dig.

Unknown sa...

Rigtig god bedring- godt du forkæler dig med lidt lækre farver :-)

Ulrika sa...

Det är skit, du har ju redan varit sjuk så mycket!


Kram!

Luuucy sa...

Krya på dig! Så tråkigt att vara sjuk.

Anette L sa...

Krya på dig! :o)
och vilken läcker stickning du har på gång!

gletting sa...

et du strikker ser lekkert ut. God bedring!

Susanne sa...

Krya på dig i massor!

Stickfantomen sa...

Rubriken låter djup.
Men snälla, ordentligt drabbad förstår jag. Drick svartvinbärssaft och blåbärsthe med honung och krya nu på dig.

ANNEPÅLANDET sa...

Det virker som om alle bloggere er syke nå for tiden... Er det smittsomt? For da skrur jeg av PC-en...

Ønsker deg god bedring!!!

Morgana sa...

Krya-på-digkramar!

Dödergök sa...

Tack för alla "krya-på-dig"-kommentarer! Det värmer ska ni veta.

Stickfantomen! Rubriken är en del av en Kent-text så det är inget att oroa sig för. :)

Stickfantomen sa...

Jo Dödergöken, det kunde jag nog förstå. Men KENT är gansk djupa i sina texter, lite som "existens maximum" á vår tid och visst låter det lite Kristina Lugn om raden också. Ha det gott!