onsdag 11 november 2009

Se mig i mitt gula öga

Klickas upp på egen risk.

Ensam hemma med katten. Alldeles för många stickningar utspridda över alldeles för liten yta. Äter fil och kanelmüsli till middag. Lyssnar på Hello Saferide, sjunger med med hela kroppen. Trött men full av energi, glad men vemodig. Formar framtidstankar medans jag blundar lite i soffan. Min cirkelkofta har fått en ärm och jag har fått en vagel i ögat. (Därav det gula ögat på bilden. Obs! ej vaniljsås utan salva.) Saknar och längtar. Har plats för många i hjärtat.


3 kommentarer:

Lil sa...

Oh! trodde bara det var jag som lyssnade på Hello Safaride. Visst e hon cool! (hoppas vageln försvinner spårlöst inatt)

Tvärslå sa...

Krya på ögat.
Lev väl

Unknown sa...

vem ser ett gult öga när du har den snygga gudrun sjödén kappan?!