fredag 29 juni 2007

Paket!

Jag har ju sen tidigare sagt att jag har världens bästa hemliga vän, det här paketet låg i brevlådan imorse, 6 nystan mohair i underbar färg. Det här ska bli en spetsstickad liten kortärmad kofta så fort jag har stickat klart mina sockor, tack så jättemycket vem du nu är! (Jag är så nyfiken!)
Vännen L är kamerablyg men så här blev Dolly-blusen. Patriotisk och fin! ;)
Ja vissa är ju bortskämda för det låg inte mindre än två paket i min brevlåda idag, mina bytessockor låg där också så fint. Tack så mycket Britt Marie!

Nu ska jag läsa om snäckor och andra skaldjur för barnet, hon bor här i helgen så mostern får sluta sitta vid datorn och vara tråkig. Kram till mina bytes och hemlisvänner där ute i etern! Ni andra kan få en fredagskram ni med! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Blusen ser bra ut, hoppas blänket sitter kvar, har erfarenhet av att de trillar av.
Har sagt det förut tror jag men jag skulle allt vilja ha en byteskompis som kan göra sånna där fina sockor - fast jag kan inte göra fina mönsterstickade sockor :( jaja det måste iaf vara kul att få fina paket.
Ha en bra helg.