fredag 8 juni 2007

Värmeslag

Oj oj vad varmt det är. Jag har varit såååå duktig idag. Jag har målat våra vardagsrumsbord som vi egentligen skulle ha målat när vi köpte dem för snart två år sen. Men ibland kommer det ju lite saker emellan om vi säger så.... hum...harkel. Jag har börjat klippa lappar till ett romantiskt och sommarfräscht lapptäcke också. Alla tyger är antingen resttyger eller återbruk. Tanken är att det ska se dyrt ut när det är klart, vi får se om jag lyckas med det. :)

Nä nu drar vi och badar, iaf barnet och hundarna, själv ska jag nog bara doppa tårna än så länge.

Jo just ja jag har anmält mig till sjalbytet också. Ha ha ha! (Sinnessjukt skratt.) Men jag är ju snart klar med den första sockan och vantarna ska skickas idag och någonting måste man ju faktiskt sysselsätta sig med eller hur?! ;)

3 kommentarer:

Stina sa...

Ja vet du, man dör i denna värme. Kramis

Anonym sa...

Jag fattar inte hur du hinner med allt. Måla, klippa, sticka, unge, djur och allt det, i denna ljuva sommartid!

Dödergök sa...

Jag är som alla andra kanske lite mer bohemisk bara. Jag unnar mig att göra det jag tycker om, jag har upptäckt att det är lättare att vara vuxen och ordentlig då! :)