onsdag 18 maj 2011

Prickar på lite allt möjligt



Idag har vi beställt tapeter, det blev den storblommiga på de två största väggarna och en helt annan småmönstrad bakom sängen och inne i en liten förvaring. Det blir nog tokbra. Jag passade även på att hugga en ensam stackars prickig rulle (ljusbå med ännu ljusblåare prickar) som stod och väntade just på mig. Den ska jag ha på kortsidorna inne i klädkammaren. Apsnyggt! Om jag fick bestämma helt själv hade jag nog haft prickiga tapeter i alla rum men nu får jag väl nöja mig med prickar i två rum om det inte går att kuppa in några i tv-rummet...

7 kommentarer:

metamorphosis sa...

Det finns ju alltid prickiga filtar, lite fina prickiga tyger, kanske en rund matta (=jätteprick) så nog måste det väl gå att få in prickar i alla rummen! :)

Anonym sa...

Tokbra var ordet ;-) Vad roligt att det blir den storblommiga. Och prickigt är det nya svarta ;-)
/Mia

Anna sa...

Länge leve prickar!
Heja heja!

Anonym sa...

Hej, har du kollat in Lollopards prickiga kollektion? www.lollopard.se
Är man lite prickig så kan man inte motstå :-)

myzpyz sa...

oh, den storblommiga är min favvo :)
ser fram emot att se resultatet!
kraMyz

LottaB sa...

Ahhhhh, det kommer bli underbart.

Anna sa...

Prickigt är bäst! Jag tröttnar aldrig! :)