lördag 17 december 2011

Rörig

En ärlig rörig lördagsbild. Hushållsarbetet har verkligen fått stå tillbaka för jobb och hallmålning den här veckan. Om jag ska vara ärlig känns det inte så inspirerande att röja i veckans röra idag heller. Fast det känns ju så mycket bättre sen efteråt.
Hallmålningen är i stort sett klar, lite rör och element och pill men sen återstår en massa spackling och tapetsering. Det skulle vara fint att vara klar till jul, att kunna hänga upp kläderna ordentligt och få till en välkomnande känsla. Jag är trött på röra nu och sugen på att färdigställa för jäklar vad bra det kommer att bli när det är klart.

3 kommentarer:

Iréne JB sa...

Tror dej. Kommer att bli jättefint.

Anonym sa...

Så roligt att följa dig i renoveringsarbetet! Verkar som du är på väg att få vad jag kallar ett drömhem! SÅ verkligt fint och med känsla. Inte många hus på marknaden i dag ser ut så, tyvärr... så får väl se om jag hittar ett sådant en dag.. Tills dess är jag tacksam att få följa dig :) Kram och vill passa på att önska dig en God Jul!

Unknown sa...

ser ut som du har mye plass å boltre deg på. Ønsket det var meg! .. min lille leilighet byr ikke på mange overraskelser.. Du får det jette fint!
God Jul fra Linda :-)