måndag 17 september 2007

Host host, sade Göken

Ja ha då var man tydligen frisk då. Tydligen måste jag ju vara det eftersom jag tackat ja till två veckors jobb med start idag. För det vore ju riktigt korkat att jobba om man var sjuk, eller hur då?! ;)


Jag ska försöka ta det väldigt lugnt den här veckan. Gå och lägga mig tidigt, äta ordentligt, promenera måttfullt och ägna mig åt lustfylld stickning. För jag vill verkligen bli frisk nu. Jag vill verkligen att mitt Yll o Tyll paket ska komma också för ikväll åker mannen igen och det blir ritigt mörkt och ensamt. Kanske kan lite silkealpaca lysa upp i mörkret och ensamheten?


Annars får jag väl fortsätta med mina rosa/bruna sockor och den där silkessjalen skall banne mig bli klar den här veckan, basta!

1 kommentar:

Kajsa sa...

Islandslav vet jag faktiskt hur den ser ut så det skulle jag kunna ta och prova :) Det hade kanske matchat det ljuslila bättre än det gula jag redan har! Tack för tipset! (Och med lavar behöver man väl inte beta garnet har jag hört??)

Hoppas du blir bättre snart!