torsdag 19 april 2007

Tokglad!

Jag har världens bästa hemliga vän! Bara så att du vet det vem du nu är.
Tack för den roliga och fina boken!
Jag fick nämligen ett hårt paket från min hemliga vän, Sticka till din hund av Anna Tillman.
http://www.bokus.com/b/9789127357365.html

Nu gör det inte så mycket att elsnubben bara var till hälften magisk (vi får inte tillbaks några pengar men förhoppningsvis slipper vi betala för mycket i framtiden) för jag har fått världens bästa present. Vilken tur att det regnar idag och ännu mer tur att vi städade igår för då får man sitta inne och läsa böcker och dricka te. Ska bara gå med hundarna först, vi hämtade hem Charlie igår så nu är hela fámiljen samlad igen.

Åter igen; Tack hemliga vän, jag hoppas att jag kan göra min hemliga vän hälften så glad som du gjorde mig idag för då har jag lyckats! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt att få en present som man verkligen uppskattar :)
Det skulle vara spännande att se vad alla fick i bytet.