söndag 14 augusti 2011

Svarta ballerinor

Mönster; Mitt eget, Ballerina wannabees som nu är färdigt för publicering vilken dag som helst nu när jag orkar sitta framför datorn en längre stund. Jag kan inte hjälpa det men jag tycker att de är så fina. De blev precis så söta och popflikkiga och lite barnsliga som jag hade tänkt mig, sköna är de också. Höstfavoriter skulle jag tro tillsammans med 3/4 leggings och prickig kjol.

Garn; Mindre än 50 g Fabel i svart.

Stickor; 2,5 mm strumpstickor.
































9 kommentarer:

Anette L sa...

De är bedårande helt enkelt!

Martina sa...

De är så fina! Jag väntar med spänning på mönstret!

Kerstin Kall sa...

JA, du skall verkligen vara stolt!
För det är ett par ballerinor som är så fina och läckra!!!!!!!!!!!!
Jag väntar på mönstret för sådana skall jag bara ha!!!!!! Tänk, vilka snygga konsert ballerinor de skulle bli!

garnlivet sa...

Urläckra!

Jenny sa...

Supertjusiga!
Jag väntar med spänning på mönstret! :-D

Anonym sa...

Så söta.

Ha de bra

Anonym sa...

Jättefina!

Tänker att de skulle vara fina ovanpå ett par plommonfärgade strumpbyxor med en "gudrun"-kjol till.

Efwa - Medea sa...

De är helt enkelt ljuvliga!

Anonym sa...

Oj så söta! Gillade dem andra du hade gjort med. :)
/Emma