måndag 4 maj 2009

Vårkänslor

Tänkte skriva ett helt annat inlägg, sen fastnade jag i the Enemy och glömde bort vad det var jag ville ha sagt. Det var säkert något jättefyndigt, förmodligen hade det någonting med bilden att göra. Nu kan jag bara tänka på engelsk arbetardialekt och saker som inte passar sig att skriva här. Jag fick visst vårkänslor i år också!



Nu ska jag gå och klippa mig och bli så där genialiskt snygg som vanligt hade jag tänkt mig.
Nästa gång vi hörs kommer det att handla om rosor. Och kanske tulpaner, om jag kan hålla mig borta från engelska pop-pojkar vill säga.

3 kommentarer:

Mian sa...

Lönnblommorna är bara såå vackra just nu.

Elisabeth sa...

Godis! Mina barn har gått och tuggat i sig så'na i flera dagar nu. Men e är ju vackra också....

Kristina sa...

Vårkänslorna väcker lusten att bli snygg i håret, nu när man inte behöver trycka in det i mössor längre.