fredag 6 juni 2008

Ett livstecken i värmen

När det är för varmt för att sticka och när det är för varmt för att gräva i trädgårdslanden och när det tom är för varmt för att blogga, vad gör Dödergök då?
Jo jag stänger in mig uppe på förådet och målar trädgårdsmöbler. Jisses vad varmt det var och jag är långt i från klar. Jag har bara grundat två stolar, en stol och ett bord kvar. Grönt ska det bli så klart. Jag har köpt prickig vaxduk och rutigt tyg till dynor också, sen tänker jag inte flytta mig från äppelträds-skuggan på hela sommaren, bara för att bada och titta på fotboll kanske.

Igår var mannen och jag på skolavslutning, så här glada kan man bli då...

Tack så mycket för alla fina och roliga kommentarer som ni skrivit angående min silkestopp, jag blir superglad ska ni veta och jag blir rörd och lite full i fniss över hur många det är som läser och gillar min blogg. Tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hm, inte bara jag som hittar på småknäppt i värmen märker jag ;)
Må så grankott... ngn som BORDE köpa färg till en utesoffa, hm... cilken? ;)