onsdag 9 april 2008

En väldigt tung dag

Tvåan har fått somna in idag, han var missbildad och hade inga ögon. Förmodligen skulle ytterligare fel och problem uppstå med tiden. Det känns som att vi gjorde det enda rätta, men ibland är det rätta väldigt svårt. Vår veterinär var som vanligt helt underbar och det känns bättre nu än vad det gjorde innan.

Till råga på allt har jag varit med om en arbetsplatsolycka idag och fått en lätt hjärnskakning. Ingen vidare dag med andra ord. Jag återkommer när jag har någonting att säga som inte får mig att börja gråta.

20 kommentarer:

Åsa sa...

Jag känner med dej. En tår trillar här också. Stora kramar.

Maria J sa...

Instämmer med Åsa. Kram

Frida sa...

Fy vilken dag du haft. Hoppas du mår bättre snart!

Anonym sa...

Tröstkramar.

Anonym sa...

Men oj, vilken dag!!
Tänker på dig och hoppas att det snart blir bättre!

Anonym sa...

Näää...Stor kram från mig med.

Annelie sa...

*skickar kramar*

miastick sa...

Usch vilken dag. Hoppas alla kramar här ger lite ljus i mörkret- här kommer en kram till!

Nettan sa...

Jag skickar en kram jag åxå. Hoppas att denna dagen blir lite bättre.

Eva S sa...

En stor kram och många tankar från Lund

Eva i Halmstad sa...

Stackars er, så hemskt, men de var nog bäst så, skönt att ni har en bra veterinär till stöd.
Trist med hjänskakningen, ta de lungt och vila.
Må så gott på dej.
Eva.

Anonym sa...

Å du milde himmel! Mina varmaste tankar och positiva energier till dig och familjen!

Anonym sa...

Kram

lillstrumpa sa...

KRAM!

Elena sa...

Åh, stackare! Vila, drick vatten, och pyssla lite extra med ettan.

Anonym sa...

Så tråkigt att höra om valpen, men ni gjorde det enda rätta. Livet är ju nu en gång sådant, att man inget kan ta för givet. Man blir lite tilltufsad ibland. Och så onödigt med hjärnskakning uppå detta! Antar att du är ordinerad vila, men när du har tillåtelse av doktorn, ut i naturen och hämta dina krafter igen. kramar från fru P

Britt-Marie sa...

En jättekram mer finns inte att säga.
Ta hand om dig och din familj, ta hand om varandra.

Vila efter hjärnskakningen det är viktigt, glöm inte bort det.

Anonym sa...

trist när jobbiga saker hopar sig så där, hoppas det vänder snart. lilla tvåan har det nog bättre där han är nu, även om det är sorgligt.

Buddas kryp in sa...

Ja vad ska man säga...
Känner verkligen med dig...

Kramar om dig länge...Men ack så försiktigt med tanke på din hjärnskakning...

Dödergök sa...

Tack så mycket för all omtanke!
Jag mår okej nu, en bula i pannan bara som ömmar lite.
Naturligtvis är vi fortfarande ledsna över tvåan men samtidigt känns det bra att veta att man har gjort det enda rätta.
Kramar till er alla!